قلب تنها

عاشقانه

قلب تنها

عاشقانه

پروردگارا!!! بار دیگر امده ام تا از گلستان معطر اجابتت شکوفه ی نیاز بچینم

 

امده ام تا در امواج رحمتت غرق شوم

 

اخر تنهایم و از راه مانده

 

پس افتاب رحمتت را از من باز مگیر ودرسحرگاهان که خالصانه تو را می

 

 خوانم ندای بی کلامم رو پاسخ بده

 

خدایا!!! من از پستی و پلیدی گریزانم

 

می خواهم پاک باشم محتاج یاری و توفیق تو هستم

 

خدایا!!! ان روز ها قلب من حرم خلوت تو بود و اینکان همه شعمی که که در

حرم دل افروخته بودم

 

با تند باد هوا و هوس به خاموشی گراییده

 

من مانده ام وقلبی تاریک اما شکسته

 

می خواهم بگریم اما اشک دیگربه مهمانی چشمانم نمی اید

 

تنم خسته و روحم رنجورگشته است

 

مانند پرنده ای در قفس خانه زندانی شده ام

 

هر روز ارزوی ازادی می کنم

 

خداوندا از تو یاری می طلبم تا بتوانم در امواج خروشان

 

 تمنای نفسانی

 مقاومت کنم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد