قلب تنها

عاشقانه

قلب تنها

عاشقانه

گناه من سنگین تر از چشمای تو نیست


گناه من سنگین تر از نگاه تو نیست


گناه من عاشق تو بودن است


گناه تو دل از من ربودن است


گناه من برای تونوشتن است


گناه تو برای من خواندن است


گناه ما بدون هم مردن است


گناه ما عاشق هم بودن است


نظرات 5 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 ب.ظ

بیا گناه ندارد به هـــــم نگاه کنیم
و تازه داشته باشد، بیا گناه کنیم!

از شعرهات خیلی خوشم اومد. اگه اهل شعر هستی که میدونم هستی، بهم یه سری بزن. دارم شعرهای کتاب اولم رو وارد میکنم. منتظرم اومدنت هستم. خیلی هم دوست دارم نظرت رو بدونم.

مهم نیست. یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:39 ب.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام. وبلاگ جالبی دارین مرسی.
می خواستم بگم گناه من دل سپردن بود غافل از اینکه اون دلی که بهم سپرده شد. امانتی بیش نبود.
موفق باشی.

مسعود یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:52 ب.ظ http://massoudx12.blogsky.com

سلام
وب جالبی داری بهت تبریک میگم.

وب جادوهای ویندوز آپ دیت شد با یه مطلب جدید و تغییر مطلب

خوشحال میشم بیای و نظر بدی.

مرسی

نظرت رو در مورد تبادل لینک بگو

رضا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ق.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
یه سوال داشتم ازتون

شما آدم موفقی در زندگی تان هستید یا نه؟

اگه هستید لطفا رمز موفقیتتون رو بگین

اگه نیستین (که خدا نکنه این طور باشه ) لااقل بگید چه چیزی باعث شد که موفق نباشین

لطفا نظرتونو بگید خیلی ممنون میشم اگه بدونم
یا حق

پسر اکس فروش چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ب.ظ

به زودی وبلاگ تو هک میکنم
چون می خواستم تلافی که نه حالتو بگیرم

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد